Pokreće Blogger.

Šta za ručak : Tortilje sa faširanim mesom

>> utorak, 12. travnja 2011.

Ako vam treba neka ideja za relativno brz ručak moj su prijedlog tortilje. Vjerujem da svako od vas pravi neku svoju verziju, ali evo moje. Ne znam koji je vama omiljeni nadjev, ja sam pravila jedno vrijeme sa piletinom, pa sam prešla na junetinu, a kao najbolja pokazala mi se varijanta sa faširanim mesom (po vašem izboru).
Torilje koristim gotove ,a uz to pravim nadjev na slijedeći način:

  • Propržim faširano meso na isjeckanom luku (mjere su sve odokativne, ja stavim oko 200 grama mesa i jedan luk, ali ako vam je malo poduplajte) i tek par kapi (maslinovog) ulja
  • Na to onda dodam isjeckanu papriku, super je ako imate jednu zelenu, jednu žutu, jednu crvenu, ali to je samo iz estetskih razloga :)
  • Onda dodam nasjeckanu mrkvicu i 2 paradajza
  • Dolijem malo vode, da se to onako krčka u nekoj većoj tavi ( ja koristim wok)
  • Potom dodam konzervu crvenog graha i malu kozervicu kukuruza
  • Dodajte neku verziju paradajz sosa, bilo onog salsa ili običnog
  • Dodajte začine - najbolje one namjenske za meksičku - Fajitas i slične
  • I kuhajte to dok se onako fin sos zgusnut ne napravi i paprike budu mekane a meso pečeno
Slika preuzeta s net-a

 Ja uz to pravim krompiriće zapečene kao prilog, tako da ih skuham a potom samo malo na tavi ''prevrnem'' da se zapeku, ili ih ispečem u pečnici.

U staklenu zdjelu pripremite malo zelene salate i izribajte nekog sira.

Tortilje može ugrijati u mikrovalnoj ili još ljepše zapeći ih u tavi kao palačinke.


Za serviranje, ja poslužim sve odvojeno u zdjelicama, tako da svako kombinuje kako voli.

2 komentari:

Prokapronalazacica 12. travnja 2011. u 17:16  

uh ovo mi je jedno od omiljenih jela :)
+ sto ja dodam ljutu papricicu svjezu
+ puuuno crnih maslina nasjeckanih
+ b. luka ne previse ali stavim
+ motam ih i redam u jednu vatrostalnu zdjelu i prespem sa malo rendanog sira (edamera recimo) i zapecem malo u rerni ... ooodlice!

Nadi 13. travnja 2011. u 10:49  

Vidis, nisma nikad probala da ih tako zapečem,vjerujem da je to njami :) Moracu iduci put.

Objavi komentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

About This Blog

Blog template by simplyfabulousbloggertemplates.com

Back to TOP