Pokreće Blogger.

CheeseCake ala Torte i to

>> petak, 1. travnja 2011.

Slika posuđena s neta, ovako izgleda kad se napravi :)
Prvo sam jedan dug period kategriočki odbijala da probam ikakav cheese cake, jer nisam mogla ni zamisliti da mi se svidi kombinacija slatkog i kiselog (kada se radi o hrani, potpuno sam tradicionalni tip :) ). Potom sam par puta probala cheese cake,ali uvijek sa kiselim izrazom lica i i dalej zbunjena kako to neko može toliko voljeti. A onda, odjednom se desilo, zaljubila sam se u cheese cake u Tortama :)

Onda sam tragala i tragala po netu za receptom koji bi me doveo do takvog okusa, ali bilo je u glavnom bezuspješno. A onda je jednog dana prijateljica nas počastila sa receptom, i torta je zaista odlična, moja je dobila komplimente da je čak bolja od one u Torte i to, ja vjerujem da i nije baš, ali je najbliže tom divnom okusu :)

Ja sad dijelim recept s vama, odakle je došao do moje prijateljice, ne bih znala.

Sastojci:200g mljevenog keksa(ja koristim plazmu)
  • 100g putera
  • 1 kašika šećera u prahu
  • 4 jaja
  • 150g šećera u prahu
  • 4 vanilin šećera
  • Vindija kravlji sir - 500g (možete probati i neki drugi, ali se ovaj pokazao kao najbolji)
  • 500g milerama
  • 100g šećera u prahu
  • limun
  • 3 kesice vanilin šećera
 
Prvi sloj:
U zdjeli pomiješate keks, kasiku sećera u prahu i rastopljen puter - dok ne dobijete ujednačenu masu. Ne brinite što je prhka. To saspete u kalup za tortu obloženu aluminijskom folijom(ili dublju tepsiju) i rasporedite. Pritiskati kašikom dok se dobro ne stisne. Staviti u rernu zagrijanu na 180 i peći oko 10 min - ne više.Ako koristite kalup, najiskrenija preporuka, ispod stavite pleh, ja sam uništila novu rernu :).
Staviti u zamrzivač na 15-tak minuta.
 
Drugi sloj:
Umutiti jaja sa šećerom- prvo samo bjelance, pa dodati šećer i šećer u prahu, pa onda dodati žumance, pa onda sir. Ne brinite zbopg gustoće, treba biti malo tečno.
Sasuti u onaj kalup na prvi sloj i vratiti u rernu koju smanjite na 160.
To  se onda peće oko 40-tak minuta do jednog sata - gotovo je kad se krema stvrdnula - izgleda kao hladan puding.
 
Treći sloj:
Pred sam kraj pećenja drugog sloja umutiti mileram i šećer i sok pola limuna(po zelji dodati još soka limuna-obavezno ga procijediti).
 
Sasuti tako umućen mileram na žutu masu(drugi sloj) i vratiti u rernu na 5-10 min.
 
Po želji, prije milerama na žuti sloj možete staviti višnje ili borovnice.
 
Bon apetit!

1 komentari:

Anonimno,  19. srpnja 2011. u 21:21  

danas ju pravila,preeeeekrasna čijzerica,nemam riječi!!! hvala na receptu! a i jednostavna za napraviti :)

Objavi komentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

About This Blog

Blog template by simplyfabulousbloggertemplates.com

Back to TOP