Pokreće Blogger.

Proljetni izleti : Banja Luka

>> srijeda, 20. travnja 2011.

Proljeće je vrijeme kad se svaki vikend i slobodan dan trebaju iskoristiti za neki mali izlet. Ja uživam u izletima, bilo da se radi o izletima u prirodu, o aktivnim izletima tipa raftinga ili malim gradskim izletima.

Ne znam za vas, ali ja uživam u onom dokoličarenju po tuđim gradovima koje odmah nekako osjetim kao svoje, dovoljno je da sjednem u neku slatku kafanicu ili baštu, popijem kafu i utopim se među domaće.

Kad su gradski izleti u pitanju, meni jedan od najdražih i veoma čest u mom planeru je izlet u Banja Luku. Svima vama koje posao ili neki drugi razlozi ne vode često do ovog predivnog grada, predlažem da ga stavite na svoju must visit listu.

Banja Luka za mene, odraslu u brdskim predjelima srednje Bosne ima onu neku ravničarsku i široku ljepotu, onaj osjećaj da nema kraja gradu i da kilometrima da idem imala bih gdje. Znam ja da ona nije tako velika, ali nema veze, nije mi zbog toga ništa manje lijepa.


Želim s vama podijeliti neka od meni najdražih mjesta za kaficu i švrljanje po Banja Luci, kao i preporuke moje drage Banjalučanke Vedrane.

Po dolasku u Banja Luku obavezno prvo prošetajte Gospodskom ulicom, bacite pogled na izloge i gradsku kafanu.


Dalje kroz Gospodsku nastavite kroz parkić, gdje imate mnoštvo uvijek punih kafića.

Odatle produžite do starog hotela Bosna i ako želite učestvovati u banjalučkoj špici, vidjeti sve i biti viđen obavezno popijte kaficu ili cijeđenu narandžu u bašti Mr. Blacka ili Mr. Browna i uživajte u gledanje predivno dotjeranih djevojaka, kao i pogledu na glavni banjalučki hram.



Odatle prošetajte do Male stanice i pojedite najljepši desert „MALA STANICA“: SUFLE OD CRNE ČOKOLADE SA VIŠNJAMA. Ukoliko ste naveče u Banja Luci, ovo je idealno mjesto za početak izlaska uz laganu večeru i čašu vina. Mala stanica se nalazi tik uz novu zgradu vlade, lako ju je pronaći.



Dan u Banja Luci ne smije proći bez šetnje do Kastela, srednjovjekovne utvrde koja se nalazi  u centru grada i to je mjesto gdje ćete svakako iskusiti atmosferu i duh antičkih vremena. Oko Kastela je predivan park, a to što je na obali Vrbasa vam dovoljno govori o ljepoti te pozicije.


Ukoliko ste raspoloženi za ručak u blizini Kastela, tada imate dvije opcije: restoran Kazamat koji se nalazi u sklopu Kastelu - stari zatvor, koji predstavlja nezaobilazni tradicionalni restoran, kao i restoran Vrbas, koji se nalazi na drugoj obali Vrbasa i gleda na Kastel. Vrbas ima jako dobru hranu, obilne porcije i prihvatljive cijene.

Za one koji su čuli za Mujine čevape i žele probati iste, onda je nezaobilazna tačka Ćevabdžinica kod Muje - Vedrana kaže : ''Kako doći u Banja luku a ne probati ćevap kod Muje, ovo mjesto se ne zaobilazi, svaki moj gost je bio tamo i svako na sam spomen Banja Luke prvo što mu padne na pamet su lijepe žene i ćevapi kod Muje''.

Ukoliko želite malo da šopingujete (znam, žene ste, naravno da želite), tada za vas imamo slijedeće preporuke:

  1. Gospodska ulica, TC Boska i sve u okolini užeg centra (Butici: Čarapko, Kontekst, Sara, N Sport, GAS, Mango, Juventa, Benetton, Zekstra, Bellissima, Azel, Oviesse, New Yorker, Parfois, Lindex...i mnogi drugi)
  2. Tržni centar Zenit - za one sa plićim džepom, pretežno turska i kineska roba ali za se naći i nekih dobrih komada
  3. Tržni centar Merkator
Za one koji ostaju u Banja Luci i za noćni izlazak želimo spomenuti :

  1. Mala Stanica - za početak večeri, večera i vino
  2. Cafe Provence - tamburaši, divna atmosfera uz odlična vina, predivna bašta za neku kaficu i uživanje
  3. Wild Rose - pub ali fensi pub, prijatna i i fina atmosfera
  4.  Club K4 - radi svakim danom - za malo starije
  5. Boom Boom Room klub - ko voli dobar clubbing, house ritmovi, Vedranina preporuka
  6. DFK - odličan klub kako kažu klub dobre zabave Blues, Disko, House, Electro, Hard Rock, Funky, Heavy Metal, Jazz, Punk, Rap, Reggae, Rnb, Rock, Soul, Techno
  7. Kruna - odličan klub u samom centru na zadnjem spratu sa divnim pogledom na trg..najpopularniji među tinejdžerima..šteta - ponekad i ja tamo upadnem ako ima neki dobar nastup:))..muzika svakakva za sve ukuse - kaže Vedrana. Ja sam bila jednom, živa se čudila opuštenosti go go plesačica :)
  8. Undergorund - super klub i super mjesto za izaci i osjecati se opusteno, muzika domaca, House, Rnb, Techno
  9. Mystique - klub je isto tako je top mjesto za provod ukoliko trazite vrhunski provod, otmjenost, stil, kvalitetu...Disko, House, Electro, Funky, Rnb, Rock, Soul, Techno - pridružujem se Vedraninim preporukama, ovdje sam jednom provela odličnu večer
Ukoliko tražite mjesto za prespavati, ja vam preporučujem moj izbor :
  1. Vila Vrbas - mali broj sobai apartmana, jako uređenih, novih, osoblje jako ljubazno - uvijek moj izbor br. 1
  2. Hotel Bosna
  3. Hotel Vidović
Za kraj još nekoliko Vedraninih preporuka za pojest/popit ovisno o vašem ukusu:

  1. F Lounge - Bar&Ristorante , i to tako meni jako drag restorna bar sa predivnim enterijerom, jelima, odličnim izborom vina, jedan od meni najbolje uređenih restorana
  2. Master - ko voli da uživa u meksičkoj hrani ovo će da bude pravi izbor restorana, klopa odlična, porcije priločno obimne
  3. Harizma - kao i sam naziv kaže harizmatičan restoran, sa dobrom hranom, moderan, sa lijepim kamenim i drvenim enterijerom
  4. Riblji restoran Alas - Ipak najbolji riblji restoran u B.L. sa najdužom tradicijom, predivnim enterijerom i eksterijerom
  5. Marco Polo - za ljubitelje kineske, italijanske i internacionalne kuhinje
  6. Krčma kod Alekse - je jedna divna krčma, sa najboljom picom krušne peći i svih ostalih domaćih jela, etno ambijent uz starogradsku muziku
  7. Cafe slastičarna Plazma - još jedno meni drago mjesto a po mom ukusu najbolja i najljepša kafe slastičarna u centru grada, sa najdivnijim tortama - moja preporuka torta Ana, kafica i ugođaj..pogotovo ljeti u bašti je divan
Nadam se da je ovaj post dovoljan da dobijete želju što prije posjetiti Banja Luku...

4 komentari:

Jelena MS 20. travnja 2011. u 21:09  

Da znaš da bih sad krenula:))I još ako bih sa tobom i Vedranom popila kafu negde u tim kafićima uživanje bi bilo potpuno!

Nadi 20. travnja 2011. u 21:46  

Tvoje je samo da kreneš i javiš se, a naše da te dočekamo :*

Vedrana 21. travnja 2011. u 08:49  

Draga moja sve si to lijepo ispričala i dočarala..svaka čast...bilo mi je zadovljstvo da pomognem i naravno predstavim svoj grad...a tebi hvala na izboru grada kao prve od destinacija za izlet i posjetu..naravno svi su dobrodošli a pogotovo naše curke sa polyvora;)

draganasgarden 23. ožujka 2012. u 22:41  

Hvala na divnoj setnji po mom rodnom gradu ,u pravu si to je najljepsi grad na Svijetu .
Veliki pozdrav od blog prijateljice ..
divan i mastovit blog.

Objavi komentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

About This Blog

Blog template by simplyfabulousbloggertemplates.com

Back to TOP