Pokreće Blogger.

Šta za ručak: Piroške sa kukuruznim brašnom

>> četvrtak, 5. svibnja 2011.

Ovaj receptić bi više išao pod naslov Šta za doručak, ali da ne kvarimo red nemojte zamjeriti, vi ga pripremajte kad god je vama ćeif :). Moja draga M. me redovno snadbjeva svojim receptima i idejama za kuhanje kao i slikicama svojih pripravaka, tako da znate da to nije mojih ruku djelo i da nisam samo ja vrijedna ovdje, te da su Male Ženske Teme  ovo što jesu 'uz veliku pomoć mojih drugara'.



Tijesto:
  •  300 g. brašna T400
  •  150 g. kukuruznog brašna
  •   Germa
  •  1 kašićica soli
  •  1 kašićica šećera
  •  100 g. omekšalog margarina
  •  2 dl. mlijeka (može i vode)
  •  1 jaje
Punjenje:  Po vašem izboru, nadjev od zelja,  svježi ili ribani sir, naresci

Priprema:

  1. U posudu staviti germu, sećer, i mlako mlijeko i ostaviti 10-tak.minuta
  2. U posudu dodati jaje, omekšali margarin, sol i oba brašna i zamijesiti tijesto da se ne lijepi za ruke
  3. Razviti nadošlo tijesto do debljine 0, 5cm.i sjeći pravougaonike dužine 10×15cm.
  4. Na svaki pravougaonik staviti po malo fila, boćne strane presaviti ka unutra i urolati kako bi se dobio izgled piroške.
  5. Pleh obložiti papirom, složiti piroške, po želji ih premazati jajetom, i posuti susamom i peći na 250 stepeni,.dok ne porumene.

    Bon Apetit!

    0 komentari:

    Objavi komentar

    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

    About This Blog

    Blog template by simplyfabulousbloggertemplates.com

    Back to TOP