Pokreće Blogger.

Maštate li o svom malom kutku?

>> nedjelja, 8. svibnja 2011.

Da li i vi ponekad maštate o svom savršenom kutku u stanu, samo vašem malom mjestu na kojem se bavite onim što najviše volite, čitate knjige, tipkate blogove, možda šminkate se ili jednostavno sjedite zavaljene u svoju fotelju i sanjarite. Želim s vama podijeliti fotografije nekih od takvih kutaka, koji mene prosto prenesu u momentu u tu paralelnu stvarnost mojih snova i smjeste me baš u tu fotelju...

Radni kutak...





Za bijeg u svijet knjiga...








Za bezobrazno opuštajuće leškarenje...




Za šminkanje ili možda pisanje pisama..









Ne znam za vas, ali ja ne mogu podnijeti više od ovog za večeras..ugodni snovi drage moje, sanjajte lijepo..možda se ispune

0 komentari:

Objavi komentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

About This Blog

Blog template by simplyfabulousbloggertemplates.com

Back to TOP